دفتر مقام معظم رهبری
titreno.ir
حرف تو
تاریخ انتشار : 15 شهر 1396 - 12:26
کد مطلب: 45277
به گفته محققان، می توان با اجتناب از مصرف برخی نوشیدنی ها با بی خوابی مقابله کرد.

به گزارش ایلام پویا، بنیاد ملی خواب آمریکا به منظور پرهیز از بیخوابی حذف برخی نوشیدنی ها را از رژیم غذایی توصیه می کند:

کافئین: یک فنجان قهوه می تواند بلافاصله بعد از ۱۵ دقیقه نوشیدن تاثیری محرک ایجاد کند. و می تواند در حدود شش ساعت بعد بر الگوی خواب شما تاثیر گذارد. از اینرو توقع نداشته باشید با نوشیدن قهوه ساعت ۴ بعدازظهر، ساعت ۹ شب خواب تان ببرد.
نوشابه گازدار: کربنات سدیم می تواند موجب نفخ و فشار معده شده و در نهایت سوزش دل ایجاد شود. این نوشیدنی ها موجب بیدار ماندن شما در طول شب مب شود.

منبع: میزان

 

دیدگاههای ارسال شده ، پس ازتأیید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
پیامهایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار نظر به معنای تأیید از دید مسئول سایت نبوده و مسئولیت نظرات بر عهده نظردهنده است.

نظر شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.